close
ویزای ایران
دیگر مطالب

نمونه سوالات پایه نهم

پاور پونیت سال نهم

نمونه سوال کنکور

دانلود نمونه سوال ریاضی

نمونه سوال تیزهوشان
مدرسه کپی
  • عنوان عکس 1
  • عنوان عکس 1
  • عنوان عکس 2
  • عنوان عکس 3

دانلود کتاب تیزهوشان علوم تجربی کلاس(پایه) هشتم

بخش کلاس هشتم | علوم | کتاب ها | دیگر مطالب |

دانلود کتاب تیزهوشان علوم تجربی کلاس(پایه) هشتم

سلام و با عرض خسته نباشید. تیم علوم تجربی توانستند کتاب علوم تجربی کلاس(پایه) هشتم  درست کنند. شامل کتاب مورد نظر برای تیزهوشان هشتم می باشد و می توانند برای ورودی به نمونه دولتی و تیزهوشان آزمون ها قرار گیرد. فایل به صورت پی دی اف (pdf) می باشد و شما می توانید آن را با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنین.

||برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.||

http://rozup.ir/view/670406/2559843122.gif

ادامه مطلب + دانلود
برچسب ها : دانلود رایگان نمونه سوال تیزهوشان علوم تجربی , دانلود رایگان پاورپوینت علوم تجربی , دانلود رایگان کتاب کار تیزهوشان علوم تجربی , کلاس هشتم , کلاس نهم , علوم تجربی , پاسخ فعالیت و تمرین های علوم تجربی , نمونه سوال علوم تجربی , پاورپوینت علوم تجربی , جزوه علوم تجربی , خودت را امتحان کن علوم تجربی , تمرین علوم تجربی , فعالیت علوم تجربی , پاسخ علوم تجربی , جواب علوم تجربی , رایگان و لینک مستقیم علوم تجربی , پاسخ تمرین علوم تجربی , جواب تمرین علوم تجربی , پاسخ فعالیت علوم تجربی , جواب فعالیت علوم تجربی ,

نکات مهم یادداشت برداری در کلاس

بخش کلاس هفتم | دیگر مطالب | بخش کلاس هشتم | دیگر مطالب | بخش کلاس نهم | ریاضی | دیگر مطالب |

یادداشت برداری یکی از مهمترین مهارتهای یادگیری است که به شما در فهم مطالب بسیار کمک می کند. اگر جزوه ای دقیق و منظم داشته باشید می توانید آن را سالیان سال نگه داشته و در مراحل مختلف تحصیل از مطالب آن بهره ببرید. با دنبال کردن مراحل زیر و تمرین آنها، می توانید این مهارت را در خود پرورش دهید.

||برای مشاهده  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.||

ادامه مطلب + دانلود

هر دانش آموز یک وبلاگ و هر مدرسه یک سایت نیاز دارد

بخش کلاس هفتم | دیگر مطالب | بخش کلاس هشتم | دیگر مطالب | بخش کلاس نهم | دیگر مطالب |

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش گفت: یکی از سیاست های آموزش و پرورش داشتن هر دانش آموز یک وبلاگ و انجمن های اسلامی و مدارس ، یک سایت است

گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حمیدرضا کفاش روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سومین اجلاس اتحادیه های انجمن اسلامی دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران افزود: برای این منظور راه اندازی شبکه ای مطلوب دانش آموزان با هدف برخورد با فضاهای مجازی مخرب در حال بررسی است.
وی با اشاره به توسعه فضای مجازی، گفت: سه برنامه در فضای مجازی برای دانش آموزان تدارک دیده شده و برای هر دانش آموز یک وبلاگ و انجمن اسلامی و مدرسه یک سایت باید ایجاد شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای حضور فعال دانش آموزان در فضای مجازی کمک خواهد شد، افزود: ارایه آموزش به مربیان در سطوح مختلف برای آشنایی با فضای مجازی برنامه دوم است و در این زمینه شبکه ملی مدارس ایران (رشد) را توسعه خواهیم داد.
کفاش با بیان اینکه راه اندازی شبکه شاد در دست اقدام است گفت: این شبکه با همکاری وزارت ارتباطات ایجاد خواهد شد و در مرحله نخست، دانش آموزان نخبه در تمام عرصه ها وارد شبکه می شوند و تلاش داریم آن را به قوی ترین شبکه بومی مجازی تبدیل کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش در مواجهه با فضای مجازی، دقیق و با نظر کارشناسی صورت خواهد گرفت و آموزش دانش آموزان در اولویت است.
وی گفت: در این خصوص از اتحادیه و انجمن های اسلامی دانش آموزی برای رشد و اشاعه فعالیت های خارج درس و پوشش فضاهای مجازی مدنظر آموزش و پرورش کمک خواهیم گرفت.
وی با اشاره به توسعه فضای مجازی، گفت: سه برنامه در فضای مجازی برای دانش آموزان تدارک دیده شده و برای هر دانش آموز یک وبلاگ و انجمن اسلامی و مدرسه یک سایت باید ایجاد شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای حضور فعال دانش آموزان در فضای مجازی کمک خواهد شد، افزود: ارایه آموزش به مربیان در سطوح مختلف برای آشنایی با فضای مجازی برنامه دوم است و در این زمینه شبکه ملی مدارس ایران (رشد) را توسعه خواهیم داد.
کفاش با بیان اینکه راه اندازی شبکه شاد در دست اقدام است گفت: این شبکه با همکاری وزارت ارتباطات ایجاد خواهد شد و در مرحله نخست، دانش آموزان نخبه در تمام عرصه ها وارد شبکه می شوند و تلاش داریم آن را به قوی ترین شبکه بومی مجازی تبدیل کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش در مواجهه با فضای مجازی، دقیق و با نظر کارشناسی صورت خواهد گرفت و آموزش دانش آموزان در اولویت است.
وی گفت: در این خصوص از اتحادیه و انجمن های اسلامی دانش آموزی برای رشد و اشاعه فعالیت های خارج درس و پوشش فضاهای مجازی مدنظر آموزش و پرورش کمک خواهیم گرفت.
وی با اشاره به توسعه فضای مجازی، گفت: سه برنامه در فضای مجازی برای دانش آموزان تدارک دیده شده و برای هر دانش آموز یک وبلاگ و انجمن اسلامی و مدرسه یک سایت باید ایجاد شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای حضور فعال دانش آموزان در فضای مجازی کمک خواهد شد، افزود: ارایه آموزش به مربیان در سطوح مختلف برای آشنایی با فضای مجازی برنامه دوم است و در این زمینه شبکه ملی مدارس ایران (رشد) را توسعه خواهیم داد.
کفاش با بیان اینکه راه اندازی شبکه شاد در دست اقدام است گفت: این شبکه با همکاری وزارت ارتباطات ایجاد خواهد شد و در مرحله نخست، دانش آموزان نخبه در تمام عرصه ها وارد شبکه می شوند و تلاش داریم آن را به قوی ترین شبکه بومی مجازی تبدیل کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش در مواجهه با فضای مجازی، دقیق و با نظر کارشناسی صورت خواهد گرفت و آموزش دانش آموزان در اولویت است.
وی گفت: در این خصوص از اتحادیه و انجمن های اسلامی دانش آموزی برای رشد و اشاعه فعالیت های خارج درس و پوشش فضاهای مجازی مدنظر آموزش و پرورش کمک خواهیم گرفت.

هنر حفظ انگیزه‌ها

بخش کلاس هفتم | دیگر مطالب | بخش کلاس هشتم | دیگر مطالب | بخش کلاس نهم | دیگر مطالب |

 

هنر حفظ انگیزه‌ها

تا به‌ حال چند نفر را دیده‌اید که با اشتیاقی شورانگیز و وصف‌نشدنی فعالیتی را شروع کرده‌اند، اما پس از مدتی که با واقعیت‌ها و موانع کار روبه‌رو شده‌اند به‌تدریج سرد شده و دیگر اشتیاقی برای ادامه‌ی مسیر ندارند؟

این افراد گاهی واقعاً بر اثر یک اتفاق، مثل صحبت کردن با یک دوست، شرکت کردن در یک کلاس آموزش تکنیک‌های موفقیت یا یک تفکر آنی و لحظه‌ای به یک‌باره انگیزه‌ی بسیار بالایی برای موفق شدن پیدا کرده‌اند؛ اما نکته این‌جاست که این‌ گونه افراد اغلب نمی‌دانند که مسیر موفقیت یک جاده‌ی تمام آسفالت نیست و گاه باید از پیچ و خم‌های بسیاری برای رسیدن به مقصد نهایی گذر کرد.

روان‌شناسان معتقدند که ابتدا آن‌چه در ذهن شکل می‌گیرد یک تخیل است و پس از مدتی تخیل تبدیل به آرزو و سپس آرزو به امید و آن‌گاه امید در صورت استمرار به اشتیاق سوزان تبدیل می‌شود. اشتیاق، سوخت لازم برای موفقیت است. اگر بتوان انسان را به یک اتومبیل تشبیه کرد می‌توان گفت که انسان برای رسیدن به موفقیت همان‌قدر نیازمند شور و اشتیاق است که اتومبیل به بنزین برای حرکت.

نویسنده‌‌ای مشهور برزیلی در این‌باره می‌نویسد: «ما شور و شوق خود را به ‌دلیل شکست‌های کوچک و لازمی که در مسیر مبارزه‌ی درست، به آن برمی‌خوریم از دست می‌دهیم و چون فراموش می‌کنیم که شوق، یک نیروی برتر است که به‌ سوی پیروزی نشانه می‌رود، می‌گذاریم از دستمان برود و بدون آن‌که بفهمیم، معنای حقیقی زندگی‌مان را از دست داده‌ایم.

اما چگونه می‌توان با این معضل که باعث می‌شود میلیون‌ها فعالیت سازنده و مثبت در دنیا نیمه‌تمام بماند، مقابله کرد؟

برای این‌ کار چهار شیوه وجود دارد: نخست باید ترس از شکست را در هم شکست. زمانی را که کودک بودید و تازه می‌خواستید راه رفتن را بیاموزید به خاطر بیاورید. یادتان می‌آید چند بار زمین خوردید تا راه رفتن را آموختید؟ فکر کنید اگر در آن زمان بعد از چهار بار زمین خوردن اشتیاقتان را برای تلاشی دیگر و ایستادنی دوباره از دست می‌داید هم‌اکنون چه اتفاقی می‌افتاد؟ جز این‌که الان در سن بلوغ هم باید چهار دست و پا راه می‌رفتید؟ اما خوشبختانه تعداد افرادی که راه رفتن را در کودکی نمی‌آموزند بسیار اندک است؛ زیرا کودکان کوچک‌تر از آن‌اند که مسائل روانی شکست، بر آنان تأثیرگذار باشد؛ اما چرا ما در بزرگ‌سالی به‌ خود می‌آموزیم که باید از شکست وحشت کنیم و از هر شکست کوچک ده‌ها شکست دیگر بسازیم. مطئمناً این چیزی جز یک نگرش غلط نیست که از سوی جامعه و اطرافیان به مرور زمان به ما تحمیل شده است و البته این نگرش مانند هر نگرش غلط دیگری قابل تغییر است.

روش دوم این است که باتری انگیزش خود را مدام شارژ کنیم. چگونه؟ با یادآوری هدف اولیه و تجسم خلاق به ‌طور مکرر؛ یعنی تصویر موفقیت نهایی را در ذهنمان ببینیم و با آن زندگی کنیم و مطمئن باشیم که آن تصویر در دنیای واقعیت اتفاق خواهد افتاد؛ البته اگر کمی تلاش کنیم و از هدف خود دلسرد نشویم.

سومین روش این است که گاهی باید در کنار توجه به کیلومترهای باقی‌مانده از راه، به مسیر طی‌شده هم نظری بیندازیم و هر گاه تنبلی و ناامیدی به سراغمان آمد از خود بپرسیم «تا این ‌جای راه با زحمت فراوان آمده‌ام، حیف است که کارم را نیمه‌تمام بگذارم!» این پرسش به شما نیرو و انگیزه‌ی لازم را برای ادامه‌ی مسیر می‌دهد.
آخر این‌که هر گاه دیدید واقعاً دلسرد شده‌اید یک قلم و کاغذ بردارید و همه‌ی چیزهایی را که از نیمه‌تمام گذاشتن کار نصیبتان می‌شود، در یک ستون بنویسید. در ستون مقابل تمام لذت‌ها و دستاوردهایی را که از ادامه دادن کار تا به آخر- چه به لحاظ مادی و چه معنوی- به ‌دست می‌آورید، بنویسید. اگر کفه‌ی ترازو به نفع ستون اول باشد در جهت تغییر مسیر و افتادن به جریان صحیح زندگی گام بردارید، اما اگر مواهب ادامه دادن کار بیش‌تر بود بر روی همین مواهب تمرکز کرده و آن‌گاه با قدرت تمام به‌ کار خود ادامه دهید.



برچسب ها : فیلم های آموزشی علوم فصل به فصل پایه هشتم پایه هشتم علوم هشتم فیلم آموزشی , دانلود نمونه سوال علوم تجربی هشتم ,

دانلود فیلم های آموزشی علوم فصل به فصل پایه هشتم

علوم | دیگر مطالب |

فیلم های آموزشی فصل به فصل علوم پایه هشتم

لطفا به ادامه مطلب بروید!
ادامه مطلب + دانلود
برچسب ها : فیلم های آموزشی علوم فصل به فصل پایه هشتم پایه هشتم علوم هشتم فیلم آموزشی , دانلود نمونه سوال علوم تجربی هشتم ,
بستن پنجره
با کليک بر روي +1 وب ما را در گوگل محبوب کنيد.
به ما +1 بدهيد!

مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند